خان اول از هفت خان رستم!

خرید بک لینک

این امتحانایی که میای بیرون نمیفهمی بقیه در مورد جی حرف میزنن؟؟؟

خیلی دوستشون دارم :))

با اقتدار 1/20 شدم :دی و این داره به درستی نشون میده ترم آخری چجوری باید درس بخونه :دی

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: ترم آخر,ترم آخر پیام نور,ترم آخر 25 واحد,ترم آخر پيام نور,ترم آخر دانشگاه پیام نور,ترم آخر 26 واحد,ترم آخر 24 واحد,ترم آخر تابستان پیام نور,ترم آخر کارشناسی ارشد,ترم آخر پزشکی, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت: 10:27

خودمم خسته شدم از این چسناله های بی پایان (همین جا هشدار میدم اگه شمام خسته شدین نخونین این پستو) اما این مغز قلب مریض درمان نمیشه، حداقل نه به این زودی، نه تا وقتی که این خاطرات به پررنگی و وضوح روز اولشوننامروز پا شدم نزدیک یه ساعت ذهنم پرواز میکرد با فکرام علت میزدم توی تخت خواب، مرور میکردم و فکر میکردم. بعد یه ساعت خودمو قانع کردم پاشم و با یه حالت ناامید و بی هدف پاشدم و یه روز عادی عین بقیه روزا رو شروع کردم.بعد ناهار، دخترخاله ها و پسرخاله ها داشتن مدرسه ی موش ها میدیدن، یاد تو افتادم اون موقعی که بعد سه ماه از یه گوشه اونور دنیا برگشتی ایستگاه و خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 14:45

اینایی که وقتی سویچ ماشین یا کلید خونه دستشون، میپیچوننش، میچرخوننش، میگردوننش، بالا پایینش میکنن و از هیچ تلاشی فروگزار نمیکنن که صدای نحسشو درآرن، میخوام گردن این آدما رو بجوم!
خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 14:45

من امشب کسیو دیدم که از خودکشی و خوردن یه عالمه قرص برگشته بودهمین الان تو خونمونهحالم بدهحالم خیلی خیلی بدهچشماش سرخ سرخ بودنمیتونست حرف بزنهحالم بده نمیدونم چجوری توصیف کنمنمیتونم اصن فک کنم نمیدونم چرا حتا حالم بدهچرا آدم باید خودکشی کنه؟چی باعث میشه این دنیای لعنتی انقد به یکی فشار بیاره که خودشو بکشه؟دلم میخواد گریه کنمدلم میخواد زاررر بزنمچی توی دلش گذشته بود که میخواست خودشو بکشه؟ :(((((چرا ما آدما انقدر نسبت به ظالم شدیم؟چرا سعی نمیکنیم حال همو خوب کنیم به جاش کاری میکنیم دنیا به طرف مقابل انقدر تنگ شه که خودشو بکشهچرا میخواسته خو خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 14:45

بعد از تــو الکل خورد من را، مست خوابیدم
بعد از تو با هر کس که بود و هست خوابیدم
بعد از تو لای زخــــــــــــــم هایم استخوان کردم
با هر که می شد هر چه می شد امتحان کردم
خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 0:55

من همیشه آدم فداکار قضیه بودم، آدم همیشه راه آمدن ها، ناراحت شدن ولی حرف نزدن ها. مثلن آن دفعه ای که ناراحت بودی از اشتباه خودت و سر من خالی کردی و من ساکت بودم و زبانم ماسید در دهانم! تو اما میخندیدی با بقیه و گه اخلاقی هایت مال من بود! چرا؟ دلیلت این بود که آن ها را دو دقیقه میبینی و تمام! پس می توانی تظاهر کنی خوبی! من اما همیشه بودم، مثل خواهر، و مجبور بودم به رسم رفاقت هم که شده تحمل کنم تا تو خوب شوی تا که خدایی نکرده من به مشکلاتت اضافه نکنم!تا این که این شد عادت تو! من همیشه محکوم بودم به سکوت و ناراحت نشدن و تو شدی مسئول قهوه ای کردن من موقع ناراحتی! ص خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 4:39

درد میکشم از هر یه جمله ای میگی، از هر اتفاقی که برات افتادهاز اونی که همین الان بهت گفت باهاش دوست شیاز دوستات، از شهری که توشی، آدمایی که باهاشونی، خونه ت، دانشگات، کلاساتاین حسادت نیست، این درد اینه که جای من خیلی راحت با یه عالمه چیز دیگه پر شده بدون این که جای خالیم به چشم بیاد...ای تف تو زندگیتف تو اشکایی که تموم نمیشه ریختنشونخدایا به حق این شب عزیز، تمومش کن این عذابو :(میدونی؟وقتی شروع میکنی به حرف زدن و میخندیم، امکان نداره بعدهر خنده یه خط اشک از کنار لبخندم رد نشه وقتی به این فک میکنم تموم شده س همه چی... خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: دردشتي,دردشة,درد,درد معده,دردشة عراقنا,درد پاشنه پا,درد قفسه,درد دل,درد کف پا,درد به انگلیسی, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 4:39

آدما یاد میگیرن با غم هاشون زندگی کننیاد میگیرن یه غمو یه گوشه از قلبشون نگه دارن، بگن، بخندن، شاد باشن درحالی که یه تیکه از قلبشون کنده شده رفتهحسی که به خودم داشتم این بود که من دیگه نمی تونم عاشق کسی بشم چون هرکسی یک بار تو زندگیش عاشق میشهنه اینکه این ترس از بین رفته باشه ها، اما فکر میکنم اگه عاشقم نشدم هم میتونم دوست داشته باشم. درسته که این ایده آل من نبوده برای زندگی اما گاهی وقتا همه چیز طبق خواسته ما نیست و این یعنی زندگی! گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود گاهی بساط عیش خودش جور می شود گاهی دگر، تهیه بدست خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: life is life,life is life opus,life is life lyrics,life is life laibach,life is life quotes,life is life noah and the whale,life is life maradona,life is life lyrics noah and the whale,life is life opus lyrics,life is life and kind is kind, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 4:38

امتحان دادم!تاقل تموم!خیلی خیلی خوب شد! واقعن فک نمیکردم خودم انقدر خوب داده باشم!واقعن برام یه معجزه س!امروز بعد اینکه نمرمو دیدم خب خیلی تعجب کردم و بعدم خیلی خوشحال! جالبیش اینجا بود که خوشحالیه خیلی زود تموم شد. مثلن بعد نیم ساعت! بعد حالتیو تصور کردم که بد داده بودم امتحانمو! اگه این اتفاق میفتاد تا هفته ها ناراحت بودم! خیلی خیلی ناراحت! بعد به این فکر کردم چرا ناراحتیای ما خیلی عمیق تر از خوشحالیه؟ شمام اینجوری این؟ وقتی به اهدافتون میرسین دیگه انگار شیرینیش از بین میره؟ خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 11:16

یکی از ویژگی هایی که همیشه داشتم و سعی کردم در دیگران و اطرافیانمم ایجاد کنم این بوده که نذارم هیچ وقت حرف تو دلم بمونه، عمدتن وقتی از کسی ناراحت شدم، رفتم دستشو گرفتم بردمش یه گوشه ای زیر آسمون خدا، بهش گفتم فلانی، من فقط اومدم بت بگم خیلی ازت ناراحتم به این دلیل!بعدشم گفتم فقط میخواستم بگم بت اینو و الانم حرفم تموم شد. خب همیشه طرف برمیگرده شروع میکنه به توضیح دادن!امروز این کارو با یکی از اون دوستام کردم که گفته بودم دوست نماس! نمیخواستم قبل رقتن به زیارت از کسی چیزی تو دلم بمونه! خلاصه بهش گفتم من ازت ناراحتم به این دلیل فقطم گفتم که حرف تو دلم نمون خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 13 مهر 1395 ساعت: 22:50

صفحه بندی